Menu Zamknij

Office-Teams-edziennik – problemy z logowaniem

W przypadku problemów z logowaniem do teamsów/office’a 365 lub e-dziennika VULCAN (jeśli na platformie e-dziennika uczeń ma wpisany mail z usługi Microsoftu) osoba, która chce zresetować swoje hasło powinnna taką informację z prośbą o zresetowanie hasła do platformy Teams/office 365 przesłać do swojego wychowawcy klasy, który przekaże jednemu z administratorów szkolnej usługi MS Teams (Sebastiana Grabowskiego albo Rafała Dąbka lub Grzegorza Naklickiego).

POWYŻSZĄ PROŚBĘ KIERUJEMY TYLKO DO WYCHOWAWCY KLASY!!!

Uczniowie, którzy nie mają zmienionych w e-dzienniku adresów e-mail na „szkolne-microsoftowe” zmianę hasła na e-dziennik realizują samodzielnie w wykorzystaniem swojego prywatnego adresu poczty elektronicznej.

Poniżej znajduje się plik z instrukcją dla uczniów i wychowawców w jaki sposób zresetować hasło do e-dziennika w przypadku, gdy wychowawca zmienił w e-dzienniku maile uczniowskie na „szkolne-służbowe”, czyli imie.nazwisko@zsp4malborkpl.onmicrosoft.com

WNIOSKI O RESET HASŁA DO USŁUGI TEAMS ORAZ OFFICE 365 BĘDZIEMY SIĘ STARALI REALIZOWAĆ NA BIEŻĄCO, NAJPÓŹNIEJ NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO!!!

Po zmianie hasła dobrze jest sobie nowe hasło zapisać, by za chwilę znowu nie trzeba było go resetować.

Dobrym zwyczajem jest stosowanie „historyjek” w hasłach. Przykładem mogą być osobiste (nie znane nikomu) sytuacje z własnego życia…

Przykład:

Raz gdy byłem mały idąc ulicą Marszałkowską uderzyłem głową w słup!

Z takiej „historyjki” można ułożyć swoje własne hasło, które nie będzie hasłem „słownikowym” łatwym do złamania, czyli wykorzystując pierwsze litery wyrazów z naszej historyjki:

1gbmiuMugws!

Proszę pamiętać, że hasła typu „FIOLKA2543” lub podobne są hasłami, które łatwo dopasować do „słownika” i złamanie takiego hasła jest bardzo proste i szybkie dla wyspecjalizowanych botów lub osób bardziej obeznanych z tematem…